Friday, November 12

You can made Margarine by YOURSELF!!

Follow this steps.. just a simple steps :)

1st :Go to your kitchen
2nd :Find a simple tupperware (common use for taufufa)
3rd :Get a fire
4th :Smelted it..
5th :..dabs on your bread!!! then eat!!!!..
haha..




gimik tak? gimik tak? haha..
Actually, I just wanna share what has been taken aback on me this morning!! waah..
Terkisahlah sebuah cerita, pagi ni aku ada mood nak buat sarapan..(Ops.. for myself only..hehe).. kebetulan, there have some food..
-bread
-margarine
-bla..bla..
dengan tiupan bayu sepoi-sepoi belaka..haha,nak hujan agaknya.. aku pun menjamah roti + planta + teluq sbutir.. sambil tu, aku online la.. seems like doesn't hav any one on air now,, so I decide to search for something.. in reed, aku search la nutrition makanan yang sedang aku jamah ni.. tup tup.. aku terbuka link ni.. http://pakarhowto.com/rahsia/rahsia-marjerin-butter.html.. masyaallah???!! apa yang aku makan ni?? huh..

Just wrap-up the importance things that YOU MUST know :

margarine is just less one molecule to be a PLASTIC!!

So, do you think the same way as me after knowing this
|
|
\/

margarine will not be ruined bcoz of other microorganism even a FLY!!

haha.. lalat pun tak nak makan sebab lalat pun tau kandungan MARGARINE.. haha.. abis aku kene report ngan syarikat marjerin lpas nih.. huh! BUT nvm,,

I just try to drop off the total of patient's abscess.. especially for those who called WOMAN..
sebagai seorang perempuan, banyak bende harus diambil kira.. tak kisah la dari segi ape pun (tang CINTA-cintun lagiii la.. hehe)

jangan memandang hal remeh seperti anda melihat perkara remeh..
becoz,, hal remeh-temeh ni la will lead to the BIGGEST problem..


source::

No comments:

Post a Comment